Před koupí zájezdu si přečtěte recenze hotelu na internetu. Předejdete reklamaci

Reklama

Není nic horšího než se vydat na vysněnou dovolenou a zjistit, že hotel nestojí za nic. Špinavý pokoj, nepříjemný personál a špatné jídlo, nejen to dokáže týdenní odpočinek pořádně znechutit. Pokud si chcete dovolenou užít a předejít podobným nepříjemnostem, podívejte se před koupí zájezdu vždy na recenzi hotelu.


Všechny informace o hotelu byste se měli dozvědět v cestovní kanceláři, avšak tam vám rozhodně nebudou vyprávět, že personál je nevrlý, pokoje plné pavučin a že občas v hotelu neteče teplá voda. Tyto „interní“ informace se nejčastěji dozvíte od nespokojených hostů.


Vybíráte-li tak dovolenou, rozhodně do svého užšího výběru zahrňte i uživatelské recenze, které vám pomohou nejen najít vhodný hotel v Řecku, v Turecku a ve Španělsku, ale i všude jinde po celém světě.


Recenze vám napoví, zda cena odpovídá kvalitě hotelu

Na recenze hotelů se můžete poptat známých, kteří vám tak mohou doporučit hotel, v jakém oni trávili dovolenou a v jakém byli spokojeni s prostředím i službami personálu. Pokud jste si ale vybrali hotel, penzion nebo apartmán, ve kterém nikdo ve vašem okolí nebyl, je zapotřebí zabrouzdat do vln internetu.


V uživatelských recenzích na internetu se dozvíte vše o pokojích, úklidu, službách hotelu, jídlu, stravování, vybavení hotelu a navíc i pár užitečných rad a informací o tom, jak to vypadá v okolí hotelového komplexu.


Není pětihvězdičkový hotel jako pětihvězdičkový hotel

Recenze hotelů na internetu mohou být v různé podobě. Někdy se dozvíte hodnocení pomocí hvězd, jindy pomocí procent. Obvykle ale nechybí také pár slov o tom, jak daleko je pláž od hotelu, jaká je teplota vody v hotelových bazénech, zda v komplexu nechybí fitness centrum a zda je u bazénů a na pláži dostatek lehátek pro všechny hotelové hosty.


Projít si uživatelské recenze se vyplatí. Už jen proto, že čtyřhvězdičkový hotel nemusí vždy odpovídat službám čtyřhvězdičkového hotelu. Především pak v afrických zemích jsou pětihvězdičkové hotely o několik tříd níž než v Evropě, proto se doporučuje vybírat hotely v Egyptě alespoň se čtyřmi hvězdami. V případě nižšího ocenění můžete být nemile překvapeni nízkou úrovní hotelu a služeb.


 

Nespokojenost s hotelem řešte reklamací u cestovní kanceláře

Jestliže na dovolené zjistíte, že hotel neodpovídá popisu, pokoje jsou špinavé, jídlo studené a personál neochotný, můžete služby hotelu reklamovat, a to buď rovnou v hotelu na recepci, nebo v cestovní kanceláři, ve které jste zájezd pořídili.


Reklamace musí být podána nejpozději do 30 dnů a musí být řádně zaevidována. Navíc nezapomeňte k reklamaci vždy přidat i důkazní materiál v podobě fotografií, videa nebo výpovědi svědků.


Reklama
Sdílejte článek s přáteli:

Našli jste nějakou chybu? Nahlašte nám ji

Report Nahlásit chybu
Reklama
Reklama